Jul,jul, strålande jul!

Jag har haft en kraftig förkylning under en vecka nu som aldrig tycks vilja släppa.
Nu finns inget hopp, nu är det klippt!
Men nu, äntligen börjar förkylningen att försvinna. Väl passande till jullovet!
För sjuk under jullovet tänker jag definitivt inte vara, det har jag redan bestämt.

Och några julklappar har jag heller inte inhandlat ännu. Jag tror att det är på tiden att jag börjar göra det.
Fast egentligen, varför ska man handla julklappar?Javisst, några julklappar kan man väl köpa till varandra, men sen tycker jag det är nog.
Det viktigaste på julen är ju trots allt att man får vara tillsammans, äta god mat och njuta av julfriden.


Till er alla från mig, önskar jag en riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0